Ben newvit demir damlası kullanıyorum. Bebeğim 8 aylık severek içiyor. Başında damlalığı var onunla rahatça veriyorum ve içeriği tamamen doğal. Kimyasal içermiyor. İçinde keçi boynuzu pekmezi var. Kabızlık ishal vs hiçbir şey yapmadı. Ben yenidoğan hemşiresiyim herşeyin doğalını araştırarak veriyorum. Sizde doktorunuza sorun eğer onaylarsa bunu kullanın ben çok memnunum. Kan değerleri de çok iyi bebeğimin. İntagramda @mühendisinoğlu diye bir sayfa bebeklere dair herşeyi araştırıyorlar. Newvit yıldızlar listesinde.