Buse8 Merhaba kızlar, bebeğim 1 yaşına girdi ama hala dişi çıkmadı bu normal mi. Doktora gitmeyi düşünüyorum, nette vitaminsizlikten olabilir yazıyor ama yemediği yemek yok maşallah. Kilosu falan da iyi..
YavuzCagan Buse8 oglum 15. Ayına girdi geçen hafta ilk dişini cıkardı bizde cok bekledik cıksın diye 15. Aya girince cıktı şükür 2.de bu hafta cıkmış bizdende testler vs seyler ıstenmıştı yaptırmamıza gerek kalmadı 14 aya kadar normal demişti doktorumuz
Buse8 YavuzCagan hmm ozaman bekliyelim bakalım biraz daha. Kehribar kolye aldım diş sancısı olursa hafifletsin diye, bizim kolyr olayı kökünden çözdü hiç çıkmadı diş 😂
Alisaaaaa nesekaan merhaba benim kızım da ilk dişini 9 aylıktı çıkardı derken hemen hemen peş peşe üstü 4 ledi alttan da 2 tane var. Şuan 16 aylık neredeyse 13. Aydan beri bu şekilde kaldı. Martta Dr kontrolümüz 15. Ayda gördü Dr muz birşey demedi. Tekrar dr a yazmak istemedim açıkçası o zamanda sormak aklıma gelmedi ama siz dişlerin geç çıkma durumunu Dr nuzla hiç konuştunuz mu?
FBI Buse8 benim kızımda 13 aylıkta çıkardı ilk dişini ondan bir ay sonrada ikinci dişi çıktı ama hiç sancı çekmedik çok şükür kolyede kullanmadık rahat geçti o süreç
nesekaan Alisaaaaa görüşmedim acıkcası ama 16-17 aylık bebegı olan tanıdıklarım var cevremde 4 veya 5 dişi cıktı daha