Ruziray İyi geceler kızlar.. gündüzleri sütüm hiç birikmiyor. Bebeğim bi süre çektikten sonra süt getirtiyor. Aklıma takıldı acaba biriken süt mu çektikçe gelen yeni süt mu daha iyi yarar ?
Bilgeefe02 Ruziray bana ebe en son hangi göğsünü emzirdiysen emzirceğinde ilk o göğsünü ver orda kalan süt daha yararlı 15 dakika sonra diğer göğsünü ver demişti ama tabi dediğini pek yapamadım çünkü dolmuyor en son onu emzirdiğim için tutmuyor oğlumda
Veramm Bilgeefe02 tam tersine her seferinde farklı memeden başlamak gerekmiyormu yani ben öyle yapıyorum bebeğimin kilosu gayet iyi
Bilgeefe02 Veramm bende öyle biliyordum ebe bana öyle söyledi ama bende bir sağ bir sol veriyorum 20 günlük olduk biz 900 gram almış doktorumuz gayet güzel gidiyor dedi