Kızlar doğdu doğalı aptamil veriyordum kayinvakidem 2 aylıkken mama pahali diye pirinç ununa başlattı günlük 4 5 biberon içiyordu 120 ml. 10. Gün şiddetli kabizlik oldu . Bizde kaka yapsın diye bimin bebivita mamasını başladık aptamili kestik. Oğlum suan 3 ay oldu 1 aydır 200 gram almış. Normalde 1 buçuk kiloya yakın alıyordu aptamil ile . İki mamayi bir anda versem olur mu