Aysenur77 9 aylık bebeğim var, bugün test yaptım hamile çıktım. Beklemiyordum. Bebeğimi emziriyorum, süreç nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum. Süt testi falan diyorlar ama bilmiyorum. Aynı durumu yaşayan oldu mu?
TunisS Aysenur77 ben emzirirken hamile kaldım 15 aylıktı kızım 3 ay emzirdim ama sonra sütüm kızıma zarar vermeye başladı geçmeyen ishal oldu doktor kesmemi söyledi bende kestim kızım düzeldi
stella Aysenur77 kızım 1 yaşında 3 aylık hamileyim doktorlar bir sıkıntı görmediği sürece emzirmeye devam edebilirsiniz
biruykusuzanne Aysenur77 hayır bende aynı durumdayım doktorum sütüm olduğu sürece ikisini birden de emzirebileceğimi söyledi tandem deniyor buna da
Aysenur77 biruykusuzanne yaa inşallah öyle olur benim de. Çünkü gerçekten çok üzülüyorum. Bebek bu alışır ama ben zor alışırım gibi.
TunisS Aysenur77 Ben emzirme yanlisiydim ama kızıma zarar verdi süt onun sağlığı için kestim ama sonra aslında daha iyi oldu gibi geldi çünkü bebek meme emerken onu kıskanmiyor alıştı meme emmemeye aralarında o kıskançlık yok
3_bebeli_ana Aysenur77 kizim 4 aylıkken bende hamile kalmıştım şuan kucağımda o da 4 aylik oldu 🤲🌸 ama doktorum bana emzirmemem gerektiğini söylemişti ki zaten sütüm çok çok azdı mama çoğunluk gidiyordum bende bırakmıştım ama bunu en iyi doktorunuz bilir onunla konuşun hayırlı olsun Rabbım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲
Aysenur77 3_bebeli_ana çok teşekkürler❤ yarın doktora gidicem inşallah aksi bir şey söylemez emzirmeye devam ederim
TunisS Aysenur77 Oda çok önemli bebeklerin kırmızı çizgisi meme anneyi paylasamiyirlar ama memeyi hiç
TunisS Aysenur77 Haklisiniz sizinki çok küçük ister istemez insanda sanki ona haksızlık yapılıyor gibi geliyor bende kızıma bakıp ağlıyordum sürekli hamileyken ama kızım doğunca ve şimdi herşey rayına girince çok şükür iki kardeşler can yoldaşları sizde üzmeyin zaman zaten belirliyor herşeyi bebek doguncaya kadar 1 yaşını geçiyor zaten inek sütüne geçersiniz ek gıda filan herşey Yoluna girer