Zara58 Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 21 günlük dün gece farkettim ki alt dişi patlamış 😓 yavrum sessiz sedasız. Sorum şu ki dış için erken değil mi henüz ? Normal de 7 yada 8 aylıkken çıkarır diye biliyorum bebekler.. ilk bebeğim tecrübesizim
Hsrtgndz Zara58 benim oğlum 5-5aylikken çıkardı kızım 10 aylıkken çıkardı ilk dislerj. Yani değişir çocuktan cocuga
Ummahan250820 Zara58 tbıkıde canım cok normaş yanı bnm bebegımınde cok kasınıyor uykusunda bagırarak aglıyor acaba cıkacakmıkı dıyorum
Zara58 Hzlkdn Yaa masallhhh 🧿🤗 bizimde bir aydı alt iyice belliydi ama geç çıkar diye düşünüyordum oda şaşırttı beni😂
Zara58 Ummahan250820 Bizde de vardı öyle ağlamalar gece aniden çığlık atıp ağlıyodu hatta demek mi diş tenmis