elalina Kızlar soğuk buhar makinada var evde çalıştırıyorum hep olduğumuz odada ama oda nemi iki gündür %30 klimalı evim soğuk buhar makinesi kullaniyorun normalde 40-60 arası olur 30dan yükselmiyor iki gündür en fazla 31-32 oluyor ne yapabilirim??