canselcalgn ben damlattım. İşe yaramıyor maalesef. Zaten sonradan öğrendim ki bebeklerin gözüne burnuna anne sütü damlatmak iyi bir şey değil. Daha fazla bakteri üremesine sebep oluyor süt. Fizyolojik serum aldım 1-2 damla sıkıyorum yumuşuyor sonra alıyorum sümükleri.