Annesininprensesi Süt kaynattım yoğurt mayalamak için şu an yeni kaynadığı için buzdolabına koyamıyorum Ocakta dursa bozulur mu? Bu saatte kimseye soramadım kusura bakmayın😊 bide sütü ne kadar süre kaynatıyorsunuz
ipek3407 Annesininprensesi canım soğumasını bekle ılık olunca mayala sabaha kadar mayalansa birşey olmaz 6 gibi kalkıp dolaba alırsın. Sütte köpüklenmeye başladığında altını kısıyoruz 15 dakika daha kaynıyor sonra soputup mayalıyoruz
Asafeymeninannesi Annesininprensesi mayalarsan sıkıntı olmaz ama mayalamadan dışarda kalırsa bozulur. Malum havalar sıcak
GizMus Annesininprensesi hiç bişey olmaz canım ben hep öyle yapıyorum akşamdan kaynatıyorum sabahta geç kalkarım genelde uyanır uyanmaz buzdolabına koyuyorum hiçbirşey olmuyor. Bazen akşamdan yemek yapıncada sıcaksa eğer yine öyle yapıyorum hiç bozulmadılar
Elifkedi Annesininprensesi ben kaynarken kavanoza koyuyorum kapağını kapatıp ters çeviriyorum lazım olduğunda açıp kullanıyorum dene istersen ama sabah tutup tutmadigina bak ki bozulmasın sütün
Annesininprensesi ipek3407 şu an mayalığım yok maalesef soğutup tekrar ılıtıp mayalayacağım şu an süt beklese böyle bozulur mu acaba
Asafeymeninannesi Annesininprensesi 🤣🤣 kötü olmuş yaa. Klima varsa klimanın bulunduğu odada bekletin. Soğumasını bekleyene kadar sizinleyiz ☺️🤗
Annesininprensesi Asafeymeninannesi aynen ya kaç gündür zaten uykusuzum diş çıkarıyor mahvetti beni gözümden uyku akıyor 😓😂 klima yok maalesef ev öyle aşırı sıcak değil aslında bugün hava yağmurluydu ama yine de 5 litre sütü riske atamam yazık😂 bekleyeceğim artık😭
Asafeymeninannesi Annesininprensesi Allah yardımcınız olsun ikinizinde 🙏 minik içinde zor zamanlar 5 lt az değil ☺️ az daha direnin
Annesininprensesi Elifkedi bu benim aklıma niye gelmedi 😂 çok teşekkür ederim ya allah razı olsun 🙏🏻 Aslında mamayı falan hep öyle soğuturum ama bu şimdi uykusuzluktan beynim kapandı😂
Annesininprensesi Asafeymeninannesi amin 🙏🏻 sormayın bir aydır mahvolduk o da bende 😓 iştahı da kapandı hiçbir şey yemiyor ne zaman düzelir bilmiyorum diş jeli aldım bugün sürdüm sanırım biraz iyi geldi siz kullandınız mı?