hulyadurmus Merhaba☺️ Benim bebegim daha ufakken cok dokuluyordu sacları,doktora sormustum o donem sanirim 4-5 ay civariydi. Aslinda normal oldugunu dogumdan sonra bu donemlerde dokuldugunu soylemisti ama nolur nolmaz bir de degelerine bakalim demisti. Tiroidlerine vs de bakilmisti ama iyi cikmisti tahliller. İsterseniz doktorunuza danisabilirsiniz aklinizda kalmasın detayli kan degerlerine bir bakilsin belki vitamin eksikligi vs varsa da hemen takviyeyle dokulme onlenir belki☺️🌸