Bacaklarımda batık var çok epilasyon aletiyle alıyorum normalde ama jilete dönmek istiyorum çok mu sertleştiriyor. Ağda yaptırana kadar uzun kalıyor ya öyle kalsın istemiyorum, ve kollarımı da normalde ağda ile alıyorum jiletle alsam çok mu hızlı Çıkar ve sertleşir mi? Mesela görümcem hem kolunu hem bacağını jiletle alıyor ama ağda ile almış gibi pürüzsüz. Tenden mi fark ediyor kullanılan jiletten mi bilmiyorum