Benim oğlum tam 4 ay 1 günlükken dönmüştü.ben bir hafta kadar hergün bi kaç kere kendim gösterdim nasıl dönebileceğini sonra dönmeye başladı ama şimdide hiç sırt üstü durmuyor 😀bez değiştirmek zorlaştı ve en önemlisi uyurken uyandığında hemen dönebiliyor şimdi sürekli takip etmek gerekiyor.o yüzden hemen olmasının pek bi faydası yok bence 😀