Saricizgilibeyazev komple kestireceksin canım 😔 5 buçuk aylık benimde oğlum var ama çok saçlı doğdu büyüdükçe de çok güzel uzadı canım sırma saçlar 1 hafta da arka taraf döküldü yuvarlak yuvarlak tok dedim uzar ama uzamıyor mecbur komple kestirdik hepsi, eşit uzasın diye bekliyoruz. Bi gün badem yağı 1 gün zeytinyağı 1 gün hindistancevizi yağı sürüyorum çabuk uzasın diye 😅