Elam34 Anneler kac gundur soruyorum biseyler kusura bakmayin ama bugun egitimde 3.gunumuz ilk gun bir iki kere altina kacirinca korkup geceye kadar tuttu hic yapmadi gece cok agladi bez bagladim sabah bezi cikarip devam ettik 2.gun istekliydi elimden tutup goturdu ilk defa lazimliga yapti gece de aglamadi anne kaka dedi surekli yapti ustunu degistirdim uykudan tuvalete gitmek istemedi bugun 3.gunumuz sabahgan beri asla oturmak istemiyor lazimliga yaklasinca agliyor dün cok umitlenmistim bugun her yere cisini yapıyor asla tuvalete gitmiyor sizce beze doneyim mi kizim 18 aylik bu arada
Deletedmom_13 Elam34 2 yaştan önce psikolojik olarak çiş eğitimi önermiyolar sanırım öyle duymuştum. Hazır hissetmiyorsa zorlamayın bence korkabilir
Elam34 Ayazinannesi10 yok ev sicak lazimligi da kontrol ettim soguk degil usumesin diye salona koydum hatta banyo biraz serin oluyor diye dun kolayca oturuyodu bugun reddediyor anlamadim
Elam34 Keremasaf 18-30 ay arasi diyor uzmanlar cisi kakayi biliyor her dedigimi anliyor diye düşündüm aslinda ama bilemedim
Elam34 Deletedmom_13 kaynaklarda hep 18-30 ay arasi diye geçiyor ona dayanarak basladim ama sanirim hazir degil
snil Elam34 Sürecin öncesini bilemiyorum ama 18 ay erken olabilir idrar tutma kaslarının gelişmesi için genelde 2 yaş bekleniyor. Bebeğinizin hazır olup olmadığını en iyi siz anlarsınız. Ama bu işlerde zorlayıcı davranmamak önemli bebeğinizin istekli olması eğitimi çok daha kolaylaştırır ☺️ Ciddi bir tepkisi varsa biraz ara vermek iyi olabilir
Elam34 snil aslinda ciddi bir tepkisi yok dun kendi istekliydi yapti da kac kere tuvalete ama bugun reddediyor anlamadim
Alpingo Elam34 çok erken başlamışsınız..tuvalet eğitimi çocuğun gelişim basamaklarının en önemlisi,gelişim psikolojisi dersi almıştım formasyon alırken şaşırmıştım duyduklarıma,googledan araştırabilirsiniz..o yüzden acele etmeyin bence
Alpingo Elam34 arkadasımın kızı tam 27. Ayında 5 günde tamamen bitürdiler hazırdı çünkü kızçe,ama 18 ay cok küçük neden acele etnz
Elam34 Alpingo bez fiyatlari malum😓 bir de gelisimi cok iyiydi her seyi cok guzel anliyor kendini ifade ediyor ogrenir diye düşündüm ama umidim kiriliyor gitgide
koalaninannesii Saripapatyammm 3 gün erken vaz geçmek için sabırlı ve anlayışla halledilen bir durum malesef. Ara verip tekrar deneyin
Aselinannesi0655 Elam34 bence dönün çok erken degil mi. Bebeklerin çiş tutma kası var hazır degil demek ki. 2 yalından önce vermeyi asla düşünmüyorum egitim
Elam34 Aselinannesi0655 cis tutma kasi 9.ayda gelisiyor diye biliyorum aslinda tutmayi da biliyor cunku ilk gun ogle uykusundan gece yatana kadar tuttu cisini ama bilmiyorum psikolojik olarak hazir degil sanirim
Balkupum2505 Elam34 istegramda gülen bayrak takip edin en ince ayrintisina kadar anlatiyo tuvalet egitimini ve aşırı basarili olan var
Keremasaf Elam34 dediğiniz konu hakkında henüz araştırmadığım için bilgi sahibi değilim oğlum 16 aylık henüz ancak çevremde gördüğüm hep iki yaş bu yüzden yazdım eleştiri değildi amacım her çocuk kendine özel oluyor
Sezinnur Elam34 2 yaştan önce küçük kasları daha müsait olmuyor fişi tutmak için. Erken başlamışsiniz die düşünüyorum. Benim kızım da 25 aylık daha hiç yeltenmedim bile yazı bekliyorum.