Bebeğim 3bucuk aylık şimdiye kadar beni emdi ama sanırım artık sütüm yetmiyor emince kısa süre sonra ağlıyor mama takviyesi yapıyorum doktorum sma dedi mama olarak daha önce hipp kullandım memnunumda ama arada kaldım fiyatlarda almış başına gitmiş zaten siz hangi mamayı kullanıyorsunuz?