glshalmina Siz korseyi nasıl taktınız Doğum sonrası yukardan mı taksam alttan basenlerime doğrumu bilemedim doğrusu nasıl
Caglas Alttan takmaya başlamak doğru olan ilk kolçağı takın sonra Yatağa düz bir şekilde yatın o şekilde takın o zaman çok kolayca takılıyor ayakta takmak çok zor
Bilgeefe02 glshalmina o zaman dikişlerini kapatmak şekilde basenlerine doğru tak canım bende sezeryan Doğum yaptım o şekilde kullanıyorum 20 günlük olduk 15 gündür takıyorum çok daha rahat hareket ediyorsun karnını tutmak zorunda kalmıyorsun
Nergis199 Bilgeefe02 bu sıcak havalarda korse nası takiyorsunuz çok merak ettim .ben takamıyorum 5 dk bile
Bilgeefe02 glshalmina benim doktorum 40 ın çıkana kadar takabilirsin dedi ama ben göbeğim gitsin diye değil açılan dikişlerim çabuk toplasın diye takıyorum
Bilgeefe02 Nergis199 benim dikişlerim iltihap kapınca o fışkıran kanları görünce korkudan sıcakmış oymuş düşünemedim mecbur sırf dikişlerim çabuk iyileşsin diye taktım takıyorum 😊