Sefamerve1 öncelikle çok geçmiş olsun..lütfen kendini kötü düşüncelere sevk etme,iyi oalcaksın tabiki bol c vitamini al meyveler yeterli olmaz suda eriyen c vitaminleri var eczaden temin et hemen,ayrıca D vitamini damlaları varya ondan da mutlaka her gün kullan korona da d vitamini çok etkili..su içemiyorsan içine limon damlat o şekil dene,bol bol sıcak suya bal+limon koyup iç..bişeyler yemem lazım bende çok kusuyodum iöyle yap çok yeme az ye bir kaseye bi kepçe çorba koy iç mideni yorma hazmı zorlaştırma..düZelecek inan saç dökülmen durmazsa korona bitince kan değerleirne mutlaka baktır kanın düşmüş olabilir..