aloeverrra sizi mantıklı olmaya davet ediyorum! Aşı yaptırmadılar için bir grup insanı hedef göstermezsiniz! Aşısız olan tüm insanlar “ bir hafta” öncesine kadar otobüse, uçağa, otele, okula, işe giderken pcr olup hasta olmadıklarını her seferinde kanıtlamak zorunda kaldı 2 yıldır. Aşı olanda hasta olup taşıyor, aşı olmayanda ama kimse aşılılar olarak bizde pcr verelim belki biz taşıyıcılık yapıyoruz demiyor. Aşı olur ya da olmaz bu tamamen kişinin kendisini ilgilendiren bir durum. Ama kalkıpta bir grup azınlığı hedef göstererek, salgını bir kitlenin üzerine yıkamazsınız. Aşı olanlar hasta olmuyor, bulaştırmıyor da benim mi haberim yok?