Semaelisa27 Emziriyordum mama falanda kullanmadık hiç bı gün ateşlendi bana göre boynunda vücudunda ateşi var ama kafasında yoktu hastaneye gitik apar topar kusmalari fazlalasmisti ve tahlilleri temiz çıktı meğerse çocuğumda sarılık varmış ondan dolayı olurmuş hastanede doktor kontrolünde ilk doğdugunda kimse söylememişti bana sarılık diye annem falan dedi ama ben doktor temiz dedi gayet iyi dedi bide onu çıkartma diye kızmıştım ona sarıligini ölćdürdüm gerçekten çıktı şuan iki ay 22 günlüğuz çok iyiyiz biraz bebeğinin durumundan bahsedersen belki yardımcı olabilirim