laliko35 Mommsf1 ya ne tatlısınız yani elinizde olanı değerlendirmek istiyorsunuz biz eşimle olsak direk atardık çöpe 😂
Zinnureyn Balkonda Bir yere asıp içine saksıda çiçekler koyabilirsin kardesim 🌿🌸☺️ Yahut bunu duvara yan bişekilde monteleyip, istersen başka bir renge boyayarak (mesela beyaz), içine kitaplar koyarak, kitaplık seklinde de kullanabilirsin 👌🏻☺️📚