Belki bilen bilir hep uyku ile ilgili postlar oluşturdum bu zamana kadar. Yine uykuyla ilgili ama bu sefer daha bir üzgünüm. Kızım 5 aylık oldu çok şükür uykuları hep düzensizdi memede uyuduğu için.ilk 3 ay nasıl uyursa uyusun diyorlar ya ben de hiç dokunmadım ama rutin oluşturmuştum bebeğime. 4 aylık olunca bir atak yaşadık her şey altüst oldu. 5. Ay gelsin uyku eğitimi vericem diye kendimi şartladım. Çünkü bebeğim artık memede de uyumuyor hazımsızlık yasıyor dalamıyor kusuyor, bırakacağımı öğrendi sanırım bırakır bırakmaz yaygara, sakinleştiriyorum geri aynı şekilde. Birkaç kez ayakta salladım ama yok ya uyumuyor . Ama dün çok çok çok kötüydü gündüz 3. Uykuya yatıramadım zorlamadım sonra gece uykusuna gittik yine uyumadı 14.30 dan 22 ye kadar. Ben de pış pış sesi açtım emzik verdim artık meme vermeyim çocuk uyuyamıyor işte diye kıyameti kopardı emziğine vuruyorum elim yüzünde çıldırdı zaten katılarak ağlayan bir bebek eşim geldi sakinleştirmek için aldı kucağına götürürken kapı yarımdı şakağı çarptı bebeğimin. Orda içim parçalandı Allahım iyi bir anne değil miyim eşim çocuk sinir hastası olacak bırak uyumazsa uyumasın dedi. Gece boyu düşündüm ne zamana kadar böyle olacsk bebeğim ya ben işe başladığımda kim emzirerek uyutabilecek Ya da memeden kesince ne olacak 😔 şuan ne yapmalıyım sizce