Bebeğim 4 aylık eskiden çişli bez sayısı 5 tane olurdu 2 haftadır 4 tane alıyorum ama öyle dolu dolu değil bazen çok az acaba doymuyor mu anne sütü alıyor v ayrıca doymadığı zaman mama veriyorum biberon tutmadığı için mamayı kaşıkla veriyorum 2 ölçek yapıyorum acaba niye böyle az çiş yapıyor