ceyhunun_annesi 8 aylik oğlum oyun amaclı, sinirden, uykuya direnirken o kadar çok bağırıyo ki bu 2 oldu sesi kısıldı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ sizinde bebeler böyle çok bagiriyo mu 🌸
Leyla0613 ceyhunun_annesi benım oğlum da ya şimdi sesi kısıldı çıkmıyor 7 aylık öyle bir bağrıyor ki gırtlaktan
ceyhunun_annesi Oyku_nisa maşaallah valla 2. Kez oldu sesi kısıldı oğlumun çingen ya bağırıp duruyo 😂
Oyku_nisa ceyhunun_annesi Benimkide gece sabahlara kadar ayakta sabaha kadar bağırıyor alt kattan hep vuruyorlar yukarı okadar inletiyor yani ortaligi 😝😝
ceyhunun_annesi Oyku_nisa komsum geldi benim bi kaç sefer kapıma neden bu kadar ağlıyo bagiriyo diye 🤦🏼♀️ bebek işte sus deyince susuyo mu sanki 🤷🏼♀️ uyutamadigim için o zaman çok bağırıyordu geldi battaniye de salladık da uyudu giderkende Allah yardımcın olsun zor bebek diyip gitti 😂😂
Oyku_nisa ceyhunun_annesi Nerdeee bizimkiler habire vuruyor gece bile vurdular aşağıdan bağırıyor adam bıktım sizden diye :)
FmBetull Ya benim bebeğimde çok bağırıyor yaklaşık 4.ayından beri ve iki kez kızımında sesi kısıldı.Şuan 9.5 aylık.Mutluyken sinirliysen açken uykuya geçerken hep bağırıyor😂Ben bi çözüm bulamadım kendi unutana kadar yapacak bişey yok😅
ceyhunun_annesi FmBetull evet aynı benim oğlum da öyle 😂 şuan sesi kısık vik vik sesi cikiyo 😂😂😂 çözüm bende bulamadım 🤭