ceyhunun_annesi Annesivebebesi ahah yok ya benim oğlum deli gibi bagiriyo sesi kısıldı yinede bagiriyo 😂
Annesivebebesi alisileedis Ay maşallah yaaa konuşuyor bildiğimiz 😂 Ek gıdayı da hiç zorlamayın inşallah sever bazı çocuklar öyle yapacak bir şey yok..Bende kahvaltıyı hiç zorlamıyorum onun yerine emiyor öğle ve akşam yiyor en azından
Melikeeeecansuu Annesivebebesi https://imgyukle.com/i/oByBJU https://imgyukle.com/i/oByvHI https://imgyukle.com/i/oByDeA https://imgyukle.com/i/oBymk1 https://imgyukle.com/i/oByiZo bitaneısnın uzerıne beyaz nokta koydum oralarda küçük küçük isilik gıbı bırseylet var o ne oluyor bıde. Kabarmısmı yakınmı baksanız
Annesivebebesi Melikeeeecansuu Kuzum ya evet kabarmış dişleri ☺️ Kolay patlatır inşallah 🙏🏻 Aynen o isilik gibi olan oğlumda da var normal sanırım onu bende bilmiyorum ama doktor inceledi bir şey dememişti
Annesivebebesi Ddefne20 Hemen hemen aynı atak dönemleri mi acaba bebişlerin bilemedim ☺️ Bizimki de seçmeye başladı peynir hiç sevmez.Ama dil gelişimini doktora sormam lazım sanırım normal mi bilmiyorum ama çoğu kişide kelime varmış 😅 Bizde tık yok henüz
Ddefne20 Annesivebebesi canım zaten baba dedi mesela bı süre sonra unuttu sonra mama dedisurekli onu da demiyor şimdi de anne gel gel diyor sürekli yeni kelimeler kesfediyorlar
coolmomm Emme durumunuz nasil peki annelerim?😢 ise baslamam gerekiyor ani belli oldu ve evde oldugum icin 2 saatte bir emiyor hala hic duzen yapmamistim 7 aylik. Ne yapacagiz cok panik oldum..
Annesivebebesi Ddefne20 Nasıl öğrendi peki sürekli söylemek mi lazım yani evde akşama kadar tekiz ondan mı sessiz kalıyor bilemedim 🤷🏻♀️
Ddefne20 Annesivebebesi canım bizde tekiz benim kızım hep hareketliydi hani hep bisileri önce yaptı hareketli olduğu için ben sürekli müzik dinletiyorum sürekli konuşuyorum dogudayim ben yanlız olduğum için kızıma sardım açıkçası ondan kaynaklanayordur belki sürekli onunla konuşuyorum anne baba resim bakıyoruz kitap okuyorum bazen ondan muhtemelen