Seyma55 Memlekette kullanmak için yedek olarak almıştık 1 sene oluyor alalı ama 4 5 defa kullandık oğlum oturmuyor 🙃 tayinci olduğumuzdan dolayı da satıyorum. https://www.hizliresim.com/3ytbi3i Bu resimdekinin aynısı isteyene detaylı foto atarım .
Seyma55 2maviboncuk kapımızın önünde cnm temizleyip içeri alıcaktım kaldı öylece suan ışık yanmadığı icn cekebildim
Seyma55 Smyygl 250 tl diyorum ama kesin alacak kişiyle konuşuruz yine yardımcı olurum .Alalı 1 sene oldu tertemiz araba .En son kullandim hava yağmurluydu çamurlu olarak kaldı temizleyip kaldiricakrim yayından dolayı satmaya karar verdim
2maviboncuk Ozlem_37 Google img yukle yaz 2ci çıkan linki buraya kopyala açık olarak paylasa bilirsin ozaman