Es1345- o idrar yolu enfeksiyonu iğrenç bişey ya ben bebeğimi 1 hastalıkken götürdüm yatırdım hastaneye 12 gün hastane de yattık biz antibiyotik tedavisiyle geçti dedik çıktık 4. Ayında tekrarladı ama bebeğim bas bas bağırıyor götürdüm yine enfeksiyon çıktı antibiyotik şurupla geçti 1,5 yaşında geldi kızım halen oluyor Buda çocuğu etkiliyor o yüzden uyuşamıyordur şurup falan vermediler öi biraz içirsen dinlense