Anneler ikizlerim prematüre. Düzeltilmiş 13 aylıklar. Bu zamana kadar oturması, sıralaması,konuşması her şey zamanında hatta bazen erken bile oldu ama gel gelelim yürümüyorlar. Oğlum düzeltilmiş 9 aydan beri sıralıyor. 5 ay oldu!! Artık yürüsen mi acabaa diyorum😀 ayakda duruyor 4-5 saniye, arada adım da atıyor tabi sonra küt diye yere yapışıyor. (Son 10 gündür böyle) ama kızımın hiiiç niyeti yok. Ayakta tutuyorum, 2-3 saniye ya duruyor ya durmuyor oyun zannedip kendini bana atıyor. Doktorlar sakıncalı dediği için yürüteç kullanmadım, yürüme arkadaşı kullandım. Gün içinde de onu kullanıyorlar ama deli gibi sürekli peşlerinde koşamıyorum tabiii. Benim sorum, benim eksik yaptığım bir şey var mı? Yoksa bu bebişler bi gün kalkıp kendi kendilerine yürüyecekler mi? Çevremde benim bebiklerden küçük 2 arkadaşım var. Birinini oğlu 11 aylıkken yürüdü biri 11,5 aylık yürüyor. Bi onlara bakıyorum bi benimkilere, sonra üzülüyorum😔