10 gün oluyor doğum yapalı dikişlerim açıldı doktor tekrar dikmeyelim dokuların çok hassas tekrar açılabilir dedi bekleyelim kendi kapanacaktır dedi ancak o şekilde görüntüsü falan endişelendiriyor beni iz kalma durumu falan nasıl olur acaba? Dikişleri açık olup iyileşenler yazabilir mi? Ne kadar sürede kapandı tam olarak ve görüntüsü nasıl?