1ana1bebe Çocukla karavan tatili yapanlar nasıl geçti 1,5 yaz çocukla tavsiye edermisiniz, çok masraflı mi, tavsiye edeceginiz site yada firma varmi
06-pnr 1ana1bebe merhaba biz karavan sahibiyiz aynı zamanda kiralama da yapıyoruz . Şahsen 4 yaşında kızımla gittim çok rahattık . Yemek için zaten çocuğa özel yapıyodum bizde ne gelirse onu yedik bazen dışardan bazen bi mangal bazen sebze . Gayet rahat eğlenceli idi . Tek kişilik çocuk yatağı da vardı ama çift kişilik yatağa da 3 ümüz sığdık televizyon ve internet te vardı ☺️ Tavsiye ederim
1ana1bebe Prensescilek banyosu falan var içinde hep WC falan sadece yemek var birde oğlumun konfor açısından rahat olur mu