simiyyy Ben sadece banyoda kullandım.O da suyu çok sevdiği için rahat duruyordu onda.Normalde asla durmadı onda mutfakta denedim de.Hareketli bir çocuk oğlum.Şuan 14 aylık banyoda normal ayakta yıkıyorum oturtmuyorum bir yere zaten kendi de oturmak istemiyor suyla oynayıp duruyor.