Kizlar benim oglum hep geceleri kaka yapıyor. Cok gazli oldugu icin iyle rahat kaka yapamiyor aglayarak uyanarak yapiyor. Gunduzleri yapsa şu kakayi gece rahat uyusun istiyorum ya. Normalde çok kustugu için gece kusmuyor d vitaminini gece veriyorum ondan mi acaba