G-a-m-z-e-l-i-m Merhaba arkadaslar bebegimin yuzunde kirmizilik var ve doktora goturmeme ragmen gecmiyor sadece bi nemlendirici kullan diyorlar. Boyle bi durum yasayip gecirebilen bi annemiz oldumu olduysa ne kullandiniz 1.
sarmaliklahana G-a-m-z-e-l-i-m ek gıdaya gecmediyse normal her bebekde. Benım kızımda da oldu doktor normal gecer dei 35-45 günlüktü soknra kendi gecti. Suan 4 ay 3 günlük şimdide egzama gibi oldu haftaya aşımız var göstercem ama hava değişimden sıcak - sogukta oldu dıye düşğnüyorum ben. Dısarı cıkardıgımda hemen eve sıcaga getiriyorum o zamandan beri oldu pütür pütür. Sonra kendi tırmaladı yüzü suan façalı lar gibi 🥴🤦
Kubra27 Kaşınıyor demi canim alerji gibi duruyor benim kızımda var doktora götürmeyi düşünüyorum geçmedi alerjisi olabilir diye düşünüyorum
ezgidemir Benim oğlumdada var bir buçuk yaşına girecek losyon tarzı bişey verdiler ama yok al al yanaklı geziyle sıcak oluyor ister istemez yanakları . Alerjisimi var anlayamadım
G-a-m-z-e-l-i-m ezgidemir valla ayni bizde geciremiyorum . bide sarışın cok hassas opmeye bile gelemiyo