Gzemerdogan bizim doğar doğmaz yoğunbakımda takip edildi akciğere giden damarı çok sardı o yüzden oksijeni çok düşüktü 7 günlükken yapay damar takıldı.Ama oksijeni bi düşük bi yüksek gidiyor şuan 2 hafta önce anjio yaptılar damarlarını biraz daha genişlettiler. 1 yaş civarında tam düzeltme dedikleri açık kalp ameliyatını yapacaklar ama takip ediliyor eğer 1 yaş öncesinde durumu kötüleşirse erkene çekecekler ameliyatı. Bide doğduğundan beri kan sulandırıcı aspirin içiyoruz