Kızlar 3 ay olcak sezeryan plakalı ıkıncı adetımi gördüm ama geçen ayda bu ay da adetim bitti dıyorum yıkanıyorum hıc bısey gelmıyor 3 4 gün sonra bakıyorum leke şeklinde gelmıs geçen ayda oldu bu ayda normal mi acaba normalde adetı hemen kesımezdi leke leke gelır öle kesılırdı şimdi bır anda kesılıyor