Günaydın kızlar, 6 aylık bir oğlum var ya Bi çocuk bu kadar mı uykusu bozuk olur ya, valla hayattan soğudum, gündüz uykuları geceye nazaran daha güzel en azından 2 saat deliksiz uyuyabiliyor. Ama geceler saat başı kalkar mı ya kıpır kıpır eli kolu götü durmuyor sallayarak uyutuyorum zatn dalmıyor ya altı temiz karnı tok odayı gece Bike havalandııryırum, hava makinası kullanıyorum sorun ne anlamadım. Bu uyku sorunu nedir yani? Hayır bide ağlayarak kalkıyor emzik düşünce ağlar herşeyi ağlayarak yaptırıyor bize 😄