ruyababy Kızlar göğüs uclarim yara oldu ve kabuk bagladi emzirirken kanadigi için meme veremiyorum. Sütümü sağarak biberonla veriyorum. Bebeğim emmeyi unutur mu ?? Yaraları geçiren bir yöntem varmi
Gkceeb ruyababy bana zeytin yağı çok iyi geldi. Sürdüm ve sürekli açık gezdim. Oksijenle temasta iyileşmesi kolay oluyor. Eğer emzirmek size çok acı vermiyorsa emzirebilirsiniz. Yoksa biberonla vermeyin enjektörlü verin meme reddi olmasın. Çok geçmiş olsun
Nursena0606 ruyababy Ben hametan kullanmıştım. Çok çabuk geçirdi. Hatta bir göğsüm kabuk bağlayınca oğlum tiksindi emmek istemedi. Bir gün boyunca sürekli hametan sürdüm. Ertesi sabah geçti ve emzirdim.
SarpDenizinAnnesi ruyababy madecassol. Bugün kullanalı 2. Gün oldu. Emzirirken ağlıyordum. Gerçekten mucize krem