Arkadaşlar herkes 3 gün kuralı ile mi ek gıdaya başlıyor?Bebeğim 6 ay 10 günlük oldu.4 üncü Aydan sonra anne sütü almadı aptamile geçtim ve 180 günü dolunca da 3 gün kuralı ile ek gıdaya başladım.ama ilk 3 gün kabağı buharda haşlayıp verdim ama öğüdü yemedi sadece kaşığın ucuyla tadına bakmış oldu.ikinci olarak havuç verdim onda da aynısını yaptı.brokoli vermeye çalıştım onu da hiç almadı cennet hurması deneyeyim bu tatlı belki yer dedim onu da yemedi.yoğurt verdim onu da bi iki yudum yedi sadece.kısaca ben bebeğimin alerji olup olmadığını anlayamıyorum çünkü yemiyor en fazla tadına bakıp bırakıyor karışımlara geçmeyi düşünüyorum belki öyle yer diye.alerji olmasındanda korkuyorum çünkü anne sütü alırken yumurtaya alerjisi olduğu ortaya çıktı kakasından kan geliyordu.siz neler yaptınız ilk başlarken fikir alışverişi yapalım