Merhaba benim bebeğim doğduğu günden beri emmiyor bugün 55 günlük oldu. Ilk günden beri biberon kullanmadım alternatif yöntemlerle beslemeye çalıştım sütümü de sağarak verdim. Ne yapsam da inatla göğsümü istemedi ben de pes ettim artık emme isteği çok fazla ama göğüs ucum olmadığından ememiyor ben de iki gündür emzik ve biberona başladım. Günde 6 7 kere sağım yapıyorum sütüm bir ögünde genelde 30cc kadar geliyor en fazla 50cc yi buluyor. Bebeğimi emziremedim en azından sütüm artsa diyorum benim gibi emziremeyip süt sağarak besleyen annelerin tavsiyelerini almak istiyorum 🙏