Kymom Merhaba hanimlar kabin boy ve baston bebek arabasi arasinda kararsiz kaldim var mi tavsiyesi olan?
Esrans Kymom Ben maclaren baston kullanıyorum çok memnunum bu korkunç kaldırımlar bozuk yollarda gerçekten yağ gibi gidiyor
minikcivcivinannesi Kymom ben kabin boy aldım baya memnunum bide instagram üzerinden aldım diğer kabinlere göre daha sağlam ve tekerleri daha büyük sürüşü çok iyi , ayak örtüsü sineklik yağmurluk vs de gönderiyorlar yanında
Gulkizim Kymom kraft onyx hem kabin boy hem de baston gibi 4 yaşa kadar üstelik çift yönlü kullanıma uygun ve çok hafif. Çok çok memnunum 😊
Deletedmom5284 Kymom ben satıcaktım ama kışın bastonla rüzgar yüzüne vuruyor hep dedim kalsın büyüyünce satarım yazları baston kışları travel idare ediyorum😂