Merhaba anneler ;
bugün 21 günlüğüz . İlk doğduğunda sütüm daha inmemişti mama vermemizi istediler pek vermedim ama çocuğum sarılık oldu . Hastaneden yattık Işıl tedavisi aldık bi gece mecbur kaldım mama vermeye sütüm yeterli değildi. Şuan da geliyor ama hene yeterki değil . Karnı doymuyor sütümle . Bazen eni konu 2 saat emsiriyorum 1 saat birini 1 saat Birini . Yok 3 saatte beslesem bıraktığında hala aranıyor . Mamaya alıştı da mı diyorum basen anlamıyorum ?? Bu durumu yaşayan var mı ? Sütüm hiç bir zaman yetmeyecek mi ?