Humeyra95 çok geçmiş olsun 😔 temizlikte en önemli nokta ilk öncelikle evde ki kişilerin giyebileceği sayılı yani iki atlet iki tişört gibi kıyafet ayırıp geri kalan herşeyi poşetle. Buna nevresim havlular dahil ütülenmeyecek ne varsa çöp poşetine sıkıca bağlayıp balkonda beklet ondan sonra evi çamaşır suyu ve sirke karışımı ile dip köşe sil. Koltukları ve yatağını her gün süpür ve tedaviden sonra da her gün nevresim değiştir. Yıkadığın kıyafetler minimum 60c ve tersten dikiş kısımlarina kadar ütü. Elinin değdiği heryeri sil ( kumanda , kapı kolu, düğmeler, mutfak dolaplarının tutma yerleri gibi ). Bu arada ben yatağıma her gün karbonat döküp havalandırıp sonra süpürge ile çekiyordum. Evi havalandırmak da önemli. Ayrıca poşetli olan ne varsa ben tedavi sonuç verene kadar açmadım. Duş alırken kükürtlü sabunlar kese yaptım sonra durulanır ardıç katranıyla kese yaptım. En son kovada sirke ve tuz karıştırıp durulandim. Kullandığın keseleri her seferinde at. Havluları da her duş sonrasi yıka. Birde karışım fayda etmezse Laviaderm scabit alabilirsin çok etkili diye duydum.