Merhabalar tam 7 aylık bı bebegim var ve doğduğundan beri mama kullandığı için ek gıdaya 5.ay civarında geçtik yavaş yavaş tadım yaptirdim sorun yok hatta seve seve yedi başlarda ama şu an daha kaşığı ağzına vermeden sürekli kafasını sallamaya el hareketlerine basliyo mecburen bişey açıp dikkatini oraya vererek yedirmeye çalışıyorum artık ama bazen öyle bı kilitliyo ki anlam veremiyorum henüz hic dişi çıkmadı ve bu arada sanki biberonla verdiğim mamaya daha düşkün gibi aynı durumu yaşayan yada sundandir diyecek olan var mı acaba