Kızlar yazdığım gibi bebeğim 11 aylık oldu ve neredeyse hiç çocuklu ortama girmedi diyebilirim . Söyle ki bi çok arkadaşım bekar gelir gider oynarlar kızımla ya da ben giderim sever kızım da ancak bebekli bi yerde bulunmadı hiç . Salgın çok fazla kime sorsam ya kendi hasta , ya covid ya bebeği hasta riske atamıyorum . Teyzem torunlarına bakiyor 5 çocuk oluyor evinde aynı anda ama biri mutlaka hasta olmus oluyor . Arkadaşıma gideyim dedim aynı ayda kızı var e bu sefer de okula gideni hastaydı iptal ettim . Hem üzülüyorum hem kime sorsam hastalar riske atamıyorum . Parka falan götürsem çok heyecanlanıyor çocuk görünce ancak henüz yürümüyor kucağımda izliyor sadece . Var mi benim gibi olan ?