Merhaba anneler ,Oğlum 30 aylık bezi bırakmaya başladım 1 haftadır. Asla bez taktırmak istemiyor çişinden rahatsız oluyor veya bez takılıyken bile cisi geldiğinde söylüyordu bende kendimi hiç hazır hissetmiyordum açıkçası havalar soğuk yaza düşünüyordum ama bundan 7 ay kadar önce de çocuk bez istemedi bende öyle bi on hazırlık olsun diye 1 2 ay rahat bıraktım zorlamadım sonra havalar soğudu.. Şimdi yine kendi istedi bende artık tamamen başladım bu sefer asla geri dönmeyeceğim.Vesselam konuğu uzatmayım herşey çok güzel ilerliyor gündüz söylüyor gece de başladım ikisi birlikte kessin herkes öyle diyor. 2 saatte bir kaldırıyorum 2 3 kere ufak kazalar hariç şuan surecimiz iyi diyebiliriz asıl sıkıntım afedersiniz “kaka” tuvalete yapmak istemiyor görünce korkuyor elimden tutuyor veya hemen yapar yapmaz devamını yapmak istemiyor hemen çıkmak istiyor ama daha bitmemiş oluyor. Konuşma yaptım anlattım.babaya gönderdik su dokduk bay bay dedik kitap okudum bunun üzerine video uzlettim ama sonuç sıfır. Kakayi altina yaptıktan sonra anne cis diyor veya tam yapacakken hissediyorum belli bi köşesi var genelde oraya geçer hemen tuvalete gotuyorum konuşuyorum yapacakken yapmıyor. Lütfen bu konuda yardımcı ve daha önce deneyimlemis annelerden yardım istiyorum. Hata yaptığım yerler var mı veya siz nasıl bir yol izlediniz. Biraz uzun oldu kusura bakmayın