Ben 5. Gununden beri disari cıkarıyorum ve ustelik ilk zamanlar hep kayinvalidem gorumcelerim falanda olurdu yanimda alisverise dolasmaya gezmeye giderdik karismazlar cunku bebeginde temiz havaya ihtiyaci var koruyup usumemesini sagladikdan sonra hic bir problem olmaz bence