Emineg35 Çarşamba günü kaynım bize geldi. İş yerinde 5 kişi pozitif çıkmış. Bize geldiğinde bundan haberimiz yoktu. Sabahtan kırgınlık varmış akşam bize geldiğinde geçmiş iyiymiş. Ama sonuç ne ?! Oğlum pozitif. Çocuk dünden beri kıvranıyor grip mi aşı olmuştu onun etkisi mi diş mi derken. Bi öğreniyoruz 9 aylık yavrum pozitif. Ölür müsün öldürür müsün ? Ne yapmalı bu insanı ? Kanser tedavisi görmüş annem de bizle kalıyor. Ya o kadına da geçtiyse. Ya bizde de varsa ? Delireceğim düşünmekten. El kadar çocuk nasıl öksürüyor. İçim parçalanıyor.
marscicegi Emineg35 ayy ne diyorsunuz ya, bulaşıcı bir hastalık illa Bi yerden yakalanır anlarımda, bu bile bile ladeslemek olmuş, vicdan yoksunu azcık aklı olsa gelirmiydi acaba yine :(abarta abarta anlatın belki utanir
Sevinc24 Emineg35 yani temaslı bir de belirtileri var size geliyor sizi pek önemsemiyor ya da pandeminin farkında değil acaba 2 senedir bu insanlar neden maske takıyor hiç mi görmedi
Nefess2020 Emineg35 ortalık gerizekalı kaynıyor vallahi pessss. Ben olsam arar agzıma geleni sayar demediğimi birakmazdim. Düşüncesizliğin vurdumduymazliğın en üst leveline geçmis mall. 3-4 gün sonra iyilesir yavrunuz kizim 6 aylikken potifti inan bizden daha çabuk atlatti. Ilk 3 gün ateş oldu sonrasi burun akıntisi oldu ve 5 ci biseyi kalmadı. Tereyağlı pekmez verin youtubede yapilisi var öksüreğe çok iyi geliyor. Geçmiş olsun kuzuya.
Emineg35 marscicegi yaa bi de demez mi vardı da geçti. Daha yeni öğrendik pozitif olduğunu. Yavrum nasıl kıvranıyor.
Deletedmom_73 Emineg35 Haddini bildirin bence evinize sokmayın bir daha sabah sabah nasıl sinirlendim yaaa 😡