Vrl acır pişik yaniga çeviriyor bnde tek baktım doğundan beri tek kendim bakıyorum bilememisim deri atıyor sandim pişik olmuş kremler bir işe yaramadi 2 derece yaniga çevirmiş doktor krem verdi geçti acemiyken olur öyle şeyler yazın kızın çok isilik olur deterjan alerjisi var çok hasas cildi şimdi soğuktan yüzü egzama oldu yazın hep gül suyuyla yıkarım hindistan cevizi yağı var nemlendirici olarak onu kullaniyorum güneş kremi olmadan dışarı çıkamayız ev sıcak büyük ihtimal 22 23 derece ideal o da bebek olsugu için bizim ev 21 derece 2 yaşında şimdi vücut ısıları bizden bir derece fazla olduğu için sıcağa gelemiyorlar