Merhabalar 5 buçuk aylık artık zombi gibiyim beşikte salla salla her gece ayaktayım bu işe son vermem lazım gün geçtikçe daha kötü oluyor gece kalkması sıklaşıyor ve ben artık dayanamıyorum.
şimdi sorum şu gece uykuya bir şekilde geçti uyudu. Farzediyorum gece 2 saat 3 saat sonra neyse kalktı ne yapıyorsunuz nasıl devam ediyorsunuz ? Geçen denedim ağladı öyle uyudu ben yanındaydım uyurken sallamıyorum diye baya direndi sonra uyudu ama uyanınca gece tekrar ağladı direk pes ettim be yapmam lazım