Baloglum01 Adet olduktan daha doğrusu bittikten 7-8 gün sonra bir kere gelen açık pembe 8-10 damla kan yerleşme kanaması olabilir mi? ☹️
Gmze1998 Baloglum01 olabilir ama gidip doktara baktinin bence bende geç döllenme olmuştu ama kanamam olmadı gidin doktara ihmal etmeyin
Baloglum01 Gmze1998 ben daha yeni doğum yaptım, bebeğim 3 ay 16 günlük. Korunmamıza rağmen olursa şok olcam gerçekten 🙄 Rabbim isteyenlere nasip etsin inşallah
Gmze1998 Baloglum01 adette olabilir kuzum az az geliyordu bnde 40 çıktıktan sonra test yaptın mı al yap çıkarıyor zaten orada hamileysen doktora gidersin
Baloglum01 Gmze1998 yok ben adetim 40 çıkınca oldum, 3. Adetimi de oldum bitti 1 hafta sonra sadece 1 günlük pembe kan geldi azıcık o kadar 😪 inşallah adetin kalanı felandır ya