20 günlük bebeğimin iki gündür gaz sancısı başladı, özellikle akşam olması bana garip geliyor. Bi bilen yardım etsin ne yapılır ne edilir, ilaç tavsiyesi istemiyorum çünkü şuan bana evde yapılacak denenmiş birşeyler lazım acil. İnternettekiler bir işe yaramadı.
Millet her şeyi yiyor gaz yapmıyor, ben iki lokma yerken tereddüt ediyorum, o da anında gazı oluyor. Ya sabır ya sabır…..